Az oldallal kapcsolatos újítások | Vas. Márc. 03, 2013 1:53 pm by Korra | Kedves játékosok, ezúton adok hírt, néhány változásról!
Először is bevezetésre kerül a pénz, ami a yuan lesz. Mindenki kap majd kezdő tőkét, ami a Karakterinfórmációnál meg fog jelenni, ezt pedig a későbbiekben lehet gyarapítani is. Ez minden esetben eszközök megvételére fordítható, technikát továbbra is csak mesterponttal lehet kiváltani, továbbá az összeg nem IC, tehát nem függ a karakter játékbéli anyagi helyzetétől.
Ezenfelül ezután plusz …
| Megjegyzések: 0 |
| | Technikák | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Korra Admin
Hozzászólások száma : 167 Join date : 2012. Oct. 18. Age : 32 Tartózkodási hely : A bőrömben 8)
| Tárgy: Technikák Hétf. Jan. 28, 2013 8:13 am | |
| Földidomár technikák Név: Kőtömb Leírás: Az idomár egy toppantással egy nagyobb darab földtömböt emel ki a talajból, a föld felett tartja, majd egy egyenes ütéssel, vagy rúgással az ellenfél felé löki. Mesterpont: 1 Idomítás: 2 Név: Földvonat Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, így egy téglatest alakú földkupacot kiemelve, majd a kezeivel egy oldalról indított lökéssel az ellenfél felé irányítja. Mesterpont: 2 Idomítás: 3 Név: Hullám Leírás: Az idomár a földre mért dobbantással egy hullámot idéz elő, ami teljesen átmozgatja a talajt. Mesterpont: 1 Idomítás: 1 Név: Kőfal Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezáltal egy falat emelve maga elé. Ennek magassága az emelő mozdulat mértékétől, és az idomártól függ. Mesterpont: 1 Idomítás: 1 Név: Korong Leírás: A földből korong alakú darabokat emel ki az idomár, ezeket a levegőben tartja, és onnan indítja ütésekkel, vagy rúgásokkal az ellenfél felé. Ezek nagysága 30 centiméter átmérőjű, sebességük az ütések és rúgások sebességétől függ. Mesterpont: 2 Idomítás: 3 Név: Óriáskorong Leírás: A földből két méter átmérőjű korongot formál az idomár, majd egy oldalról indított toló mozdulattal az ellenfél felé löki. Ezt az óriási korongot az idomár ellökés után is képes tovább irányítani, így ha az ellenfél kikerüli azt, akár irányt is változtathat vele. Mesterpont: 2 Idomítás: 4 Név: Golyószóró Leírás: Az idomár a tenyere felett apró golyó alakokat formál a földből, majd azt a másik kezével az ellenfélre lövi. Ezt pöccintő, vagy húzó mozdulattal is megteheti. Mesterpont: 1 Idomítás: 2 Név: Óriásgömb Leírás: Egy hatalmas gömböt formál a földből az idomár, majd egy oldalról indított toló mozdulattal az ellenfél felé indítja. Az óriáskoronghoz hasonlóan a lökés után is képes lehet ezt irányítani, hí úgy akarja. Mesterpont: 2 Idomítás: 2 Név: Siklás Leírás: Húzó és toló mozdulatokkal különböző méretű és alakú kőtömböket mozgat a lába alatt az idomár, ezzel előre lökve magát, a mozdulatsor körülbelül úgy hat, mintha csak jégen siklana. Mesterpont: 1 Idomítás: 3 Név: Kőkesztyű Leírás: Az idomár megkeményített kővel vonja be a kezét, ezzel védve meg azt a sérülésektől, valamint erősítve meg ütései erejét. Ez sokszor többször akkora, mint maga a használó keze, hiszen a formáló nem érzékeli annak súlyát, lévén idomítja ütés közben a földet. Mesterpont: 2 Idomítás: 4 Név: Repülő kezek Leírás: A Kőkesztyű továbbfejlesztett változata, mellyel az idomár ezt a kesztyűt lelöki a kezéről, és az béklyóként az ellenfélre fonódik. (Természetesen nem feltétlen a kezére, hanem oda, ahová az idomár löki.) Mesterpont: 2 Idomítás: 4 Név: Kiemelés Leírás: Az idomár gyors kézmozdulattal különböző alakú és méretű tömböket emel ki a földből, ezzel megnehezítve ellenfelének a mozgást. Méretük és alakjuk az idomártól, és annak kézmozdulataitól függ. Mesterpont: 2 Idomítás: 2 Név: Gaia gyomra Leírás: Egy emelő mozdulattal az ellenfelet földlemezekkel veszi körbe, ezzel csapdába ejtve azt. Mesterpont: 1 Idomítás: 3 Név: Kőnyárs Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába egy nyolc méteres vonalon nyársakhoz hasonló, hegyes nyúlványok emelkednek ki a földből. Mesterpont: 2 Idomítás: 3 Név: Hasítás Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába tíz méteres vonalon kettényílik a föld. Ennek mértéke az idomártól, és a dobbantás erejétől függ. Mesterpont: 1 Idomítás: 2 | |
| | | Korra Admin
Hozzászólások száma : 167 Join date : 2012. Oct. 18. Age : 32 Tartózkodási hely : A bőrömben 8)
| Tárgy: Re: Technikák Csüt. Jan. 31, 2013 5:39 am | |
| Tűzidomár technikák Név: Szikrafújás Leírás: A technika igen egyszerű, ám nagy koncentrációt igényel. Az idomár az egyik kezéből a szája előtt tölcsért formál, amin keresztül fújva szikrákat teremt. A legfontosabb a koncentráció, hiszen ha elszabadul, akár nagyobb lángcsóva is keletkezhet, ami veszélyes lehet, ha nincs rá az ember felkészülve. Mesterpont: 1 Idomítás: 2 Név: Tüzes ököl Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki. Mesterpont: 1 Idomítás: 1 Név: Perzselő csapás Leírás: Az idomár nyitott tenyérre mér oldal irányba csapást, aminek vonalán lángcsóvát idéz elő. Mesterpont: 1 Idomítás: 2 Név: Sárkányökle Leírás: Az idomár két kezét ökölbe szorítva indít csapás előre, így tűzcsóvát lőve ellenfelére. Mesterpont: 1 Idomítás: 3 Név: Hárítás Leírás: Az idomár a felé érkező csapást nyitott tenyérrel, fentről lefelé végzett húzással hárítja, átvéve az ellenfél lángja felett az irányítást. Mesterpont: 2 Idomítás: 3 Név: Szétválasztás Leírás: Az idomár ökölbeszorított kézzel, maga előtt keresztezett kezeit ellentétes irányba húzza szét (az egyik lefelé, a másikat felfelé) miközben ellenfele lángja felett átveszi az irányítást, és ezzel a mozdulattal kettéválasztja azt. Mesterpont: 2 Idomítás: 4 Név: Tűzív Leírás: Egy fentről indított íves rúgás, aminek nyomán egy lángcsóva keletkezik. Mesterpont: 1 Idomítás: 3 Név: Emelt tűzív Leírás: A tűzívvel megegyező mozdulat, azzal a különbséggel, hogy az idomár a levegőbe emelkedik a rúgás indításának pillanatában. Mesterpont: 2 Idomítás: 4 Név: Húzás Leírás: Az idomár a feje felé emeli egyik lábát, majd egy lefelé végzett egyenes húzással tűzcsóvát hoz létre. Mesterpont: 1 Idomítás: 3 Név: Izzó csík Leírás: Az idomár egy dobbantással nyolc méter hosszú lángcsíkot indít az ellenfél felé. Mesterpont: 2 Idomítás: 5 Név: Tűznyíl Leírás: Az idomár nyitott tenyereit maga előtt összecsapva egy egyenes irányú lángcsóvát lő ki. Mesterpont: 1 Idomítás: 4 Név: Tüzes lehelet Leírás: Az idomár leheletét használja saját maga felmelegítésére, ha hidegebbre fordul a helyzet, és nem tud rendesen idomítani. Mesterpont: 1 Idomítás: 1 Név: Sárkányok torka Leírás: Az idomár egy erőteljes fújással öt méter hosszú tűzcsóvát hoz létre. Mesterpont: 2 Idomítás: 6 Név: Izzó ököl Leírás: Az idomár nem képez ütéseivel tüzet, csupán felizzítja kezeit, amivel akár olvasztani is képes. Mesterpont: 2 Idomítás: 5 Név: Forró hasadék Leírás: Az idomár a tüzes csíkhoz hasonló mozdulatot végez, ám a lángokat ezúttal lefelé irányítja, így a talajt ketté nyitva nyolc méter hosszúságban, ami fel is izzik, az oldala, talajtól függően, meg is olvadhat. Mesterpont: 2 Idomítás: 7 | |
| | | Korra Admin
Hozzászólások száma : 167 Join date : 2012. Oct. 18. Age : 32 Tartózkodási hely : A bőrömben 8)
| Tárgy: Re: Technikák Vas. Jún. 16, 2013 9:44 pm | |
|
Vízidomár technikák
Név: Buborék Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal egy kisebb mennyiségű vizet emel ki, majd lágy mozdulatokkal irányítja azt. Inkább bosszantásra, mint harcra használható technika. Mesterpont: 1 Idomítás: 1
Név: Jéghúzás Leírás: Az idomár egy húzó, majd toló mozdulattal a vizet az ellenfélre fagyasztja, ezzel mozgásképtelenné téve azt. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Vízpropeller Leírás: Egy előre nyomó mozdulattal az idomár magasabb nyomást mér a vízre, így az tulajdonképpen kitolja magából, ezzel meggyorsítva a partra érést. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Vízsugár Leírás: Az egyik legegyszerűbb mozdulat, az idomár hengeresen formálja a vizet, majd két kézzel egy lökő mozdulattal az ellenfélre lövi. Mérete a víz mennyiségétől függ. Mesterpont: 1 Idomítás: 1
Név: Nagyhullám Leírás: Az idomár egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezzel hatalmas hullámot hoz létre a vízben. Ezt akár egy toló mozdulattal el is indíthatja az ellenfél felé, vagy kiemelheti a víztömeget, és oda helyezheti, ahová szeretné. Mesterpont: 2 Idomítás: 3
Név: Vízostor Leírás: Az idomár simító mozdulatokat végezve egy ostort formál a vízből, amivel egyetlen, gyors csapást mér az ellenfélre. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Fagyos lehelet Leírás: Az idomár a gőzt használja ehhez a technikához, amit az ellenfélre irányít, majd rá fagyaszt. Ezt a gőzt nyerheti a környezetéből, vagy kisebb mennyiségű vízből maga is létre hozhatja. Mesterpont: 2 Idomítás: 3
Név: Vízesernyő Leírás: Az idomár egy íves mozdulattal egy kisebb kupolát készít vízből a feje fölé, megakadályozva ezzel, hogy elázzon. Mesterpont: 1 Idomítás: 1
Név: Húz és tol Leírás: Egyszerű húzó és toló mozdulatok, amit az első leckék között tanulnak az idomárok, a későbbiekben azonban nagy hasznukra lehet, hogy meggyorsítsák, mondjuk egy hajó sebességét. Mesterpont: 1 Idomítás: 1
Név: Vizicsiga Leírás: Az idomár körkörös mozdulattal egy forgó csigát hoz létre maga mellett, majd egy toló mozdulattal, hullámként az ellenfélre küldi a nagyobb víztömeget. Mesterpont: 2 Idomítás: 3
Név: Vízlabdacs Leírás: A buborék továbbfejlesztett változata. Itt az idomított víz gömb alakú, erősebben megformált, és egy lökéssel az ellenfélre irányítható, ami nagyobb ütéseket mérhet rá, találat esetén. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Fagyos tüskék Leírás: Az idomár a hóból egy lehelettel, maga előtt öt méteren, jeges tüskéket formál a hóból. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Csúszás Leírás: Az idomár akár vízből, akár hóból egy fagyott hullámot hoz létre, és azon csúszik végig, ezzel gyorsítva a mozgását. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Jeges lábak Leírás: Az idomár egy húzó mozdulattal jeget húz a lábára, ezzel rögzítve akár magát, akár mást. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Jéglemezek Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal nagyobbacska jéghengert emel maga elé, majd nyújtott tenyérrel elhúzza kezeit felette, ezzel vékony jéglemezeket lőve ellenfelére. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Hóhenger Leírás: Az idomár egy hullámot képző mozdulattal nagyobb tömegű havat lök az ellenfél felé. Mesterpont: 2 Idomítás: 3
Név: Jégcsúcs Leírás: Egy toló húzó mozdulattal jeget irányít az ellenfélre az idomár, ezzel egy hatalmas jéghegyet létrehozva, aminek csúcsába kerül a csapdába esett ellenfél. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Jégkupola Leírás: Az idomár egy nagyobb vízgömböt formál az ellenfél körül, aminek belseje üreges, majd megfagyasztva azt, csapdába ejti. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Jégpillér Leírás: Az idomár egy hó vagy vízhullámot indít az ellenfél felé, és amikor eléri azt, egy nagyjából öt méter magas jég pillért emel alá egy felfelé emelő mozdulattal. Mesterpont: 3 Idomítás: 4
Név: Jégnyilak Leírás: Az idomár hegyes vízsugarakat hoz létre, amit fagyasztva az ellenfélre lő. Mesterpont: 2 Idomítás: 3
Név: Jégfal Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal jégfalat hoz létre maga előtt, ami pajzsként szolgál a támadások elől. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Vízágyú Leírás: Két kézzel toló mozdulatot végez az idomár, ezzel nagy mennyiségű vizet lökve az ellenfélre. Mesterpont: 2 Idomítás: 2
Név: Vízszelő Leírás: Az idomár körkörös mozdulatokkal éles, félkör alakú, pengeszerű hullámokat formál a vízből, amiket az ellenfél felé lök. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Jégkarmok Leírás: Az idomár a vizet ujjhegyein karomszerűvé fagyasztja, azzal sebezve ellenfelét, vagy egy félkörös mozdulattal el is lőheti őket. Mesterpont: 3 Idomítás: 5
Név: Jegespenge kvartett Leírás: Az idomár nagytömegű vizet indít a cél felé, majd amikor elérik azt négy, pengeszerű formát vesz fel a víz, ezzel széthasítva a célpontot. Mesterpont: 3 Idomítás: 6
Név: Vízketrec Leírás: Az idomár körkörös mozdulattal, nagyobb mennyiségű vízzel egy gyűrűt hoz létre, amelyből az ellenfél a nagynyomású keringő víz miatt nem könnyen szabadul. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Ikerhullám Leírás: Az idomár a két oldalán felhúz egy-egy hullámot, majd egy toló mozdulattal az ellenfélen egyesíti őket. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Jégtömb Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal téglatest alakú jégtömböt húz maga alá, majd kétoldalt hajtó mozdulatokat végezve siklik előre, ezzel gyorsítva mozgását, és eltarolva az elé kerülő dolgokat. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Víztorony Leírás: Egy emelő mozdulattal az idomár egy forgó víztornyot hoz létre, amit egy kétkezes, oldalról indított toló mozdulattal az ellenfélre irányít. Mesterpont: 2 Idomítás: 5
Név: Jégszilánkok Leírás: Az idomár az ellenfél felett a vizet egy tekercsbe csavarja, majd tekerés közben hegyes szilánkokkal szórja meg őt. Mesterpont: 3 Idomítás: 6
Név: Vízpolip Leírás: Az idomár nyolc víznyúlványt hoz létre maga körül, azokkal csapva az ellenfélre, és védve ki annak támadásait. Mesterpont: 1 Idomítás: 2 | |
| | | Korra Admin
Hozzászólások száma : 167 Join date : 2012. Oct. 18. Age : 32 Tartózkodási hely : A bőrömben 8)
| Tárgy: Re: Technikák Vas. Jún. 16, 2013 10:35 pm | |
| Légidomár technikák
Név: Léglabda Leírás: A légidomár két keze közé idomítja a levegőt, amelyből labdát formáz. Ezt a léglabdát felhasználva számos célt elérhet. Például aprócska tárgyakat levitáltathat vagy éppen elgáncsolhatja vele az ellenfelét. Mesterpont: 1 Idomítás: 3
Név: Légcsapás Leírás: A technika védekező, és támadó képesség is lehet. A légidomár egy ütését vagy rúgását erősíti fel ezzel a technikával. Ennek köszönhetően az ellenfelet egy erős széllökés sújtja. Minél ügyesebben kivitelezett az ütés vagy rúgás, a technika is annál pontosabb. Védekezéskor a közelgő lövedékeket lehet eltéríteni ezzel a technikával. Mesterpont: 1 Idomítás: 3
Név: Légbomba Leírás: A légidomár felugrik a levegőbe, majd amikor visszaérkezik, köralakban az idomár körül egy erős szélrobbanás keletkezik. A technika helyesen használva és kellő erővel, akár ki is ütheti az ellenfelet, továbbá képes az idomár erejétől függően kisebb-nagyobb tárgyakat is messzire ellökni. Mesterpont: 1 Idomítás: 2
Név: Léglövedék Leírás: Az idomár aprócska gömbökbe sűríti a levegőt, majd lövedékekhez hasonlatos módon ellövi azt. Mesterpont: 1 Idomítás: 1
Név: Légtölcsér Leírás: Az idomár, a levegőt tölcsér alakúvá formálja és megnöveli benne a légnyomást. Lehetővé teszi ez a technika, hogy a tölcsért egyfajta ágyúként használjuk. Az egyik végét az ellenfél felé kell irányítani, a másik végébe pedig egy aprócska tárgyat, mondjuk kődarabot helyezni. A tölcsérben uralkodó légnyomás kilövi a követ, akár egy ágyú. Mesterpont: 2 Idomítás: 3
Név: Légpajzs Leírás: Igen komoly védekező technika, az idomár egy körkörös kézmozdulattal, maga előtt létrehoz egy levegőpajzsot, amely képes az érkező lövedékeket visszaverni. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Huzat Leírás: A technika segítségével a légidomár képessé válik kisebb tárgyakat, kellő gyakorlattal akár embereket is maga felé húzni azáltal, hogy a légnyomást lecsökkenti maga körül. Mesterpont: 2 Idomítás: 4
Név: Hasító Szél Leírás: Ez a védekezésre és támadásra egyaránt alkalmas technika lehetővé teszi az idomár számára, hogy akár több ellenfél ellen is felvegye a harcot, egyidejűleg. Egy félköríves csapást indít maga előtt, minek következtében erős léghullám indul és az idomítás erejétől függően vagy mindent lesöpör a lábáról vagy a felé lőtt támadásokat képes ténylegesen visszaverni a támadóra. Mesterpont: 3 Idomítás: 5
Név: Légroller Leírás: A Léglabda továbbfejlesztett változata. Az technika hatására a levegő gyorsan körbeöleli a légidomárt és lehetővé teszi számára a gyors haladást. Az idomár körül forgó légtömeg képes akár tárgyakat is kettévágni. Mesterpont: 2 Idomítás: 5
Név: Szél sóhaja Leírás: Nagyon egyszerű technika, melyet a légidomár a szájával és tüdejével kontrollál. Komoly hangsúlyt kell fektetni a légzéstechnikára, csak így lehet irányítani a technikát. A technika irányításának nehézségét a kilélegzett szél mérete befolyásolja. Lehet aprócska, mellyel egy bogár méretű tárgyat kívánunk elérni, vagy hatalmas szélvihar is, mellyel képesek lehetünk lehűteni, még a masszív lávatömböket is. Mesterpont: 2 Idomítás: 6
Név: Felerősített ügyesség Leírás: A légidomár ezzel a technikával, képes hihetetlen csendesen lopakodni, torony magasakat ugrani vagy éppen olyan könnyedén földet érni, mint egy hulló falevél. Mindezt úgy, hogy a körülötte lévő levegőt idomítja ezzel érve el mások számára elképzelhetetlen manővereket. Csak a kimondottan jól képzett és gyakorlott légidomárok képesek bonyolult mozdulatsorok közepette is megfelelően koncentrálni a légidomításra. Mesterpont: 3 Idomítás: 7
Név: Felerősített sebesség Leírás: A légidomárok másik féltett kincse, ez a technika, amellyel képesek rövid időn belül hatalmas távokat megtenni, vagy éppen olyan gyorsan futni, hogy képes akár a függőleges falfelületen is felfutni. Ritka ez a képesség, eltanulás igen komoly erőfeszítést követel a légidomároktól. Mesterpont: 3 Idomítás: 10
Név: Arató Leírás: A légidomár képes egy íves lendítéssel, olyan léghullámot indítani, amellyel képes egyszerre akár több célpontot is hátralökni. Ez a lendítéses mozdulatot végezheti bottal vagy akár a lábával is, rúgás formájában. Mesterpont: 1 Idomítás: 3 | |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Technikák | |
| |
| | | | Technikák | |
|
Similar topics | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |