~ Avatár szerepjáték ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
Fontos
Más Oldalak
Technikák 67252
Staff
Technikák Korra10

Technikák Aange

Technikák Katara10
Felhívások

Kapcsolat
Technikák Wikialogoq

Technikák Facebooklogo440x237size
Az oldallal kapcsolatos újítások
Technikák EmptyVas. Márc. 03, 2013 1:53 pm by Korra
Kedves játékosok, ezúton adok hírt, néhány változásról!

Először is bevezetésre kerül a pénz, ami a yuan lesz. Mindenki kap majd kezdő tőkét, ami a Karakterinfórmációnál meg fog jelenni, ezt pedig a későbbiekben lehet gyarapítani is. Ez minden esetben eszközök megvételére fordítható, technikát továbbra is csak mesterponttal lehet kiváltani, továbbá az összeg nem IC, tehát nem függ a karakter játékbéli anyagi helyzetétől.

Ezenfelül ezután plusz …


Megjegyzések: 0

 

 Technikák

Go down 
SzerzőÜzenet
Korra
Admin
Admin
Korra


Hozzászólások száma : 167
Join date : 2012. Oct. 18.
Age : 32
Tartózkodási hely : A bőrömben 8)

Technikák Empty
TémanyitásTárgy: Technikák   Technikák EmptyHétf. Jan. 28, 2013 8:13 am

Földidomár technikák

Technikák Earthb10

Név: Kőtömb
Leírás: Az idomár egy toppantással egy nagyobb darab földtömböt emel ki a talajból, a föld felett tartja, majd egy egyenes ütéssel, vagy rúgással az ellenfél felé löki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Földvonat
Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, így egy téglatest alakú földkupacot kiemelve, majd a kezeivel egy oldalról indított lökéssel az ellenfél felé irányítja.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Hullám
Leírás: Az idomár a földre mért dobbantással egy hullámot idéz elő, ami teljesen átmozgatja a talajt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Kőfal
Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezáltal egy falat emelve maga elé. Ennek magassága az emelő mozdulat mértékétől, és az idomártól függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Korong
Leírás: A földből korong alakú darabokat emel ki az idomár, ezeket a levegőben tartja, és onnan indítja ütésekkel, vagy rúgásokkal az ellenfél felé. Ezek nagysága 30 centiméter átmérőjű, sebességük az ütések és rúgások sebességétől függ.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Óriáskorong
Leírás: A földből két méter átmérőjű korongot formál az idomár, majd egy oldalról indított toló mozdulattal az ellenfél felé löki. Ezt az óriási korongot az idomár ellökés után is képes tovább irányítani, így ha az ellenfél kikerüli azt, akár irányt is változtathat vele.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Golyószóró
Leírás: Az idomár a tenyere felett apró golyó alakokat formál a földből, majd azt a másik kezével az ellenfélre lövi. Ezt pöccintő, vagy húzó mozdulattal is megteheti.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Óriásgömb
Leírás: Egy hatalmas gömböt formál a földből az idomár, majd egy oldalról indított toló mozdulattal az ellenfél felé indítja. Az óriáskoronghoz hasonlóan a lökés után is képes lehet ezt irányítani, hí úgy akarja.
Mesterpont: 2
Idomítás: 2

Név: Siklás
Leírás: Húzó és toló mozdulatokkal különböző méretű és alakú kőtömböket mozgat a lába alatt az idomár, ezzel előre lökve magát, a mozdulatsor körülbelül úgy hat, mintha csak jégen siklana.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Kőkesztyű
Leírás: Az idomár megkeményített kővel vonja be a kezét, ezzel védve meg azt a sérülésektől, valamint erősítve meg ütései erejét. Ez sokszor többször akkora, mint maga a használó keze, hiszen a formáló nem érzékeli annak súlyát, lévén idomítja ütés közben a földet.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Repülő kezek
Leírás: A Kőkesztyű továbbfejlesztett változata, mellyel az idomár ezt a kesztyűt lelöki a kezéről, és az béklyóként az ellenfélre fonódik. (Természetesen nem feltétlen a kezére, hanem oda, ahová az idomár löki.)
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Kiemelés
Leírás: Az idomár gyors kézmozdulattal különböző alakú és méretű tömböket emel ki a földből, ezzel megnehezítve ellenfelének a mozgást. Méretük és alakjuk az idomártól, és annak kézmozdulataitól függ.
Mesterpont: 2
Idomítás: 2

Név: Gaia gyomra
Leírás: Egy emelő mozdulattal az ellenfelet földlemezekkel veszi körbe, ezzel csapdába ejtve azt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Kőnyárs
Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába egy nyolc méteres vonalon nyársakhoz hasonló, hegyes nyúlványok emelkednek ki a földből.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Hasítás
Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába tíz méteres vonalon kettényílik a föld. Ennek mértéke az idomártól, és a dobbantás erejétől függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2
Vissza az elejére Go down
https://avatarszerepjatek.hungarianforum.com
Korra
Admin
Admin
Korra


Hozzászólások száma : 167
Join date : 2012. Oct. 18.
Age : 32
Tartózkodási hely : A bőrömben 8)

Technikák Empty
TémanyitásTárgy: Re: Technikák   Technikák EmptyCsüt. Jan. 31, 2013 5:39 am

Tűzidomár technikák

Technikák Firebe10

Név: Szikrafújás
Leírás: A technika igen egyszerű, ám nagy koncentrációt igényel. Az idomár az egyik kezéből a szája előtt tölcsért formál, amin keresztül fújva szikrákat teremt. A legfontosabb a koncentráció, hiszen ha elszabadul, akár nagyobb lángcsóva is keletkezhet, ami veszélyes lehet, ha nincs rá az ember felkészülve.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Perzselő csapás
Leírás: Az idomár nyitott tenyérre mér oldal irányba csapást, aminek vonalán lángcsóvát idéz elő.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Sárkányökle
Leírás: Az idomár két kezét ökölbe szorítva indít csapás előre, így tűzcsóvát lőve ellenfelére.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Hárítás
Leírás: Az idomár a felé érkező csapást nyitott tenyérrel, fentről lefelé végzett húzással hárítja, átvéve az ellenfél lángja felett az irányítást.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Szétválasztás
Leírás: Az idomár ökölbeszorított kézzel, maga előtt keresztezett kezeit ellentétes irányba húzza szét (az egyik lefelé, a másikat felfelé) miközben ellenfele lángja felett átveszi az irányítást, és ezzel a mozdulattal kettéválasztja azt.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Tűzív
Leírás: Egy fentről indított íves rúgás, aminek nyomán egy lángcsóva keletkezik.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Emelt tűzív
Leírás: A tűzívvel megegyező mozdulat, azzal a különbséggel, hogy az idomár a levegőbe emelkedik a rúgás indításának pillanatában.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Húzás
Leírás: Az idomár a feje felé emeli egyik lábát, majd egy lefelé végzett egyenes húzással tűzcsóvát hoz létre.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Izzó csík
Leírás: Az idomár egy dobbantással nyolc méter hosszú lángcsíkot indít az ellenfél felé.
Mesterpont: 2
Idomítás: 5

Név: Tűznyíl
Leírás: Az idomár nyitott tenyereit maga előtt összecsapva egy egyenes irányú lángcsóvát lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 4

Név: Tüzes lehelet
Leírás: Az idomár leheletét használja saját maga felmelegítésére, ha hidegebbre fordul a helyzet, és nem tud rendesen idomítani.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Sárkányok torka
Leírás: Az idomár egy erőteljes fújással öt méter hosszú tűzcsóvát hoz létre.
Mesterpont: 2
Idomítás: 6

Név: Izzó ököl
Leírás: Az idomár nem képez ütéseivel tüzet, csupán felizzítja kezeit, amivel akár olvasztani is képes.
Mesterpont: 2
Idomítás: 5

Név: Forró hasadék
Leírás: Az idomár a tüzes csíkhoz hasonló mozdulatot végez, ám a lángokat ezúttal lefelé irányítja, így a talajt ketté nyitva nyolc méter hosszúságban, ami fel is izzik, az oldala, talajtól függően, meg is olvadhat.
Mesterpont: 2
Idomítás: 7
Vissza az elejére Go down
https://avatarszerepjatek.hungarianforum.com
Korra
Admin
Admin
Korra


Hozzászólások száma : 167
Join date : 2012. Oct. 18.
Age : 32
Tartózkodási hely : A bőrömben 8)

Technikák Empty
TémanyitásTárgy: Re: Technikák   Technikák EmptyVas. Jún. 16, 2013 9:44 pm


Vízidomár technikák

Technikák Waterb10

Név: Buborék
Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal egy kisebb mennyiségű vizet emel ki, majd lágy mozdulatokkal irányítja azt. Inkább bosszantásra, mint harcra használható technika.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Jéghúzás
Leírás: Az idomár egy húzó, majd toló mozdulattal a vizet az ellenfélre fagyasztja, ezzel mozgásképtelenné téve azt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Vízpropeller
Leírás: Egy előre nyomó mozdulattal az idomár magasabb nyomást mér a vízre, így az tulajdonképpen kitolja magából, ezzel meggyorsítva a partra érést.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Vízsugár
Leírás: Az egyik legegyszerűbb mozdulat, az idomár hengeresen formálja a vizet, majd két kézzel egy lökő mozdulattal az ellenfélre lövi. Mérete a víz mennyiségétől függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Nagyhullám
Leírás: Az idomár egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezzel hatalmas hullámot hoz létre a vízben. Ezt akár egy toló mozdulattal el is indíthatja az ellenfél felé, vagy kiemelheti a víztömeget, és oda helyezheti, ahová szeretné.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Vízostor
Leírás: Az idomár simító mozdulatokat végezve egy ostort formál a vízből, amivel egyetlen, gyors csapást mér az ellenfélre.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Fagyos lehelet
Leírás: Az idomár a gőzt használja ehhez a technikához, amit az ellenfélre irányít, majd rá fagyaszt. Ezt a gőzt nyerheti a környezetéből, vagy kisebb mennyiségű vízből maga is létre hozhatja.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Vízesernyő
Leírás: Az idomár egy íves mozdulattal egy kisebb kupolát készít vízből a feje fölé, megakadályozva ezzel, hogy elázzon.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Húz és tol
Leírás: Egyszerű húzó és toló mozdulatok, amit az első leckék között tanulnak az idomárok, a későbbiekben azonban nagy hasznukra lehet, hogy meggyorsítsák, mondjuk egy hajó sebességét.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Vizicsiga
Leírás: Az idomár körkörös mozdulattal egy forgó csigát hoz létre maga mellett, majd egy toló mozdulattal, hullámként az ellenfélre küldi a nagyobb víztömeget.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Vízlabdacs
Leírás: A buborék továbbfejlesztett változata. Itt az idomított víz gömb alakú, erősebben megformált, és egy lökéssel az ellenfélre irányítható, ami nagyobb ütéseket mérhet rá, találat esetén.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Fagyos tüskék
Leírás: Az idomár a hóból egy lehelettel, maga előtt öt méteren, jeges tüskéket formál a hóból.  
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Csúszás
Leírás: Az idomár akár vízből, akár hóból egy fagyott hullámot hoz létre, és azon csúszik végig, ezzel gyorsítva a mozgását.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Jeges lábak
Leírás: Az idomár egy húzó mozdulattal jeget húz a lábára, ezzel rögzítve akár magát, akár mást.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Jéglemezek
Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal nagyobbacska jéghengert emel maga elé, majd nyújtott tenyérrel elhúzza kezeit felette, ezzel vékony jéglemezeket lőve ellenfelére.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Hóhenger
Leírás: Az idomár egy hullámot képző mozdulattal nagyobb tömegű havat lök az ellenfél felé.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Jégcsúcs
Leírás: Egy toló húzó mozdulattal jeget irányít az ellenfélre az idomár, ezzel egy hatalmas jéghegyet létrehozva, aminek csúcsába kerül a csapdába esett ellenfél.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Jégkupola
Leírás: Az idomár egy nagyobb vízgömböt formál az ellenfél körül, aminek belseje üreges, majd megfagyasztva azt, csapdába ejti.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Jégpillér
Leírás: Az idomár egy hó vagy vízhullámot indít az ellenfél felé, és amikor eléri azt, egy nagyjából öt méter magas jég pillért emel alá egy felfelé emelő mozdulattal.
Mesterpont: 3
Idomítás: 4

Név: Jégnyilak
Leírás: Az idomár hegyes vízsugarakat hoz létre, amit fagyasztva az ellenfélre lő.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Jégfal
Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal jégfalat hoz létre maga előtt, ami pajzsként szolgál a támadások elől.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Vízágyú
Leírás: Két kézzel toló mozdulatot végez az idomár, ezzel nagy mennyiségű vizet lökve az ellenfélre.
Mesterpont: 2
Idomítás: 2

Név: Vízszelő
Leírás: Az idomár körkörös mozdulatokkal éles, félkör alakú, pengeszerű hullámokat formál a vízből, amiket az ellenfél felé lök.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Jégkarmok
Leírás: Az idomár a vizet ujjhegyein karomszerűvé fagyasztja, azzal sebezve ellenfelét, vagy egy félkörös mozdulattal el is lőheti őket.
Mesterpont: 3
Idomítás: 5

Név: Jegespenge kvartett
Leírás: Az idomár nagytömegű vizet indít a cél felé, majd amikor elérik azt négy, pengeszerű formát vesz fel a víz, ezzel széthasítva a célpontot.
Mesterpont: 3
Idomítás: 6

Név: Vízketrec
Leírás: Az idomár körkörös mozdulattal, nagyobb mennyiségű vízzel egy gyűrűt hoz létre, amelyből az ellenfél a nagynyomású keringő víz miatt nem könnyen szabadul.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Ikerhullám
Leírás: Az idomár a két oldalán felhúz egy-egy hullámot, majd egy toló mozdulattal az ellenfélen egyesíti őket.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Jégtömb
Leírás: Az idomár egy emelő mozdulattal téglatest alakú jégtömböt húz maga alá, majd kétoldalt hajtó mozdulatokat végezve siklik előre, ezzel gyorsítva mozgását, és eltarolva az elé kerülő dolgokat.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Víztorony
Leírás: Egy emelő mozdulattal az idomár egy forgó víztornyot hoz létre, amit egy kétkezes, oldalról indított toló mozdulattal az ellenfélre irányít.
Mesterpont: 2
Idomítás: 5

Név: Jégszilánkok
Leírás: Az idomár az ellenfél felett a vizet egy tekercsbe csavarja, majd tekerés közben hegyes szilánkokkal szórja meg őt.
Mesterpont: 3
Idomítás: 6

Név: Vízpolip
Leírás: Az idomár nyolc víznyúlványt hoz létre maga körül, azokkal csapva az ellenfélre, és védve ki annak támadásait.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2
Vissza az elejére Go down
https://avatarszerepjatek.hungarianforum.com
Korra
Admin
Admin
Korra


Hozzászólások száma : 167
Join date : 2012. Oct. 18.
Age : 32
Tartózkodási hely : A bőrömben 8)

Technikák Empty
TémanyitásTárgy: Re: Technikák   Technikák EmptyVas. Jún. 16, 2013 10:35 pm

Légidomár technikák

Technikák Airben10




Név: Léglabda
Leírás: A légidomár két keze közé idomítja a levegőt, amelyből labdát formáz. Ezt a léglabdát felhasználva számos célt elérhet. Például aprócska tárgyakat levitáltathat vagy éppen elgáncsolhatja vele az ellenfelét.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Légcsapás
Leírás: A technika védekező, és támadó képesség is lehet. A légidomár egy ütését vagy rúgását erősíti fel ezzel a technikával. Ennek köszönhetően az ellenfelet egy erős széllökés sújtja. Minél ügyesebben kivitelezett az ütés vagy rúgás, a technika is annál pontosabb. Védekezéskor a közelgő lövedékeket lehet eltéríteni ezzel a technikával.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Légbomba
Leírás: A légidomár felugrik a levegőbe, majd amikor visszaérkezik, köralakban az idomár körül egy erős szélrobbanás keletkezik. A technika helyesen használva és kellő erővel, akár ki is ütheti az ellenfelet, továbbá képes az idomár erejétől függően kisebb-nagyobb tárgyakat is messzire ellökni.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Léglövedék
Leírás: Az idomár aprócska gömbökbe sűríti a levegőt, majd lövedékekhez hasonlatos módon ellövi azt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Légtölcsér
Leírás: Az idomár, a levegőt tölcsér alakúvá formálja és megnöveli benne a légnyomást. Lehetővé teszi ez a technika, hogy a tölcsért egyfajta ágyúként használjuk. Az egyik végét az ellenfél felé kell irányítani, a másik végébe pedig egy aprócska tárgyat, mondjuk kődarabot helyezni. A tölcsérben uralkodó légnyomás kilövi a követ, akár egy ágyú.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Légpajzs
Leírás: Igen komoly védekező technika, az idomár egy körkörös kézmozdulattal, maga előtt létrehoz egy levegőpajzsot, amely képes az érkező lövedékeket visszaverni.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Huzat
Leírás: A technika segítségével a légidomár képessé válik kisebb tárgyakat, kellő gyakorlattal akár embereket is maga felé húzni azáltal, hogy a légnyomást lecsökkenti maga körül.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Hasító Szél
Leírás: Ez a védekezésre és támadásra egyaránt alkalmas technika lehetővé teszi az idomár számára, hogy akár több ellenfél ellen is felvegye a harcot, egyidejűleg. Egy félköríves csapást indít maga előtt, minek következtében erős léghullám indul és az idomítás erejétől függően vagy mindent lesöpör a lábáról vagy a felé lőtt támadásokat képes ténylegesen visszaverni a támadóra.
Mesterpont: 3
Idomítás: 5

Név: Légroller
Leírás: A Léglabda továbbfejlesztett változata. Az technika hatására a levegő gyorsan körbeöleli a légidomárt és lehetővé teszi számára a gyors haladást. Az idomár körül forgó légtömeg képes akár tárgyakat is kettévágni.
Mesterpont: 2
Idomítás: 5

Név: Szél sóhaja
Leírás: Nagyon egyszerű technika, melyet a légidomár a szájával és tüdejével kontrollál. Komoly hangsúlyt kell fektetni a légzéstechnikára, csak így lehet irányítani a technikát. A technika irányításának nehézségét a kilélegzett szél mérete befolyásolja. Lehet aprócska, mellyel egy bogár méretű tárgyat kívánunk elérni, vagy hatalmas szélvihar is, mellyel képesek lehetünk lehűteni, még a masszív lávatömböket is.
Mesterpont: 2
Idomítás: 6

Név: Felerősített ügyesség
Leírás: A légidomár ezzel a technikával, képes hihetetlen csendesen lopakodni, torony magasakat ugrani vagy éppen olyan könnyedén földet érni, mint egy hulló falevél. Mindezt úgy, hogy a körülötte lévő levegőt idomítja ezzel érve el mások számára elképzelhetetlen manővereket. Csak a kimondottan jól képzett és gyakorlott légidomárok képesek bonyolult mozdulatsorok közepette is megfelelően koncentrálni a légidomításra.
Mesterpont: 3
Idomítás: 7

Név: Felerősített sebesség
Leírás: A légidomárok másik féltett kincse, ez a technika, amellyel képesek rövid időn belül hatalmas távokat megtenni, vagy éppen olyan gyorsan futni, hogy képes akár a függőleges falfelületen is felfutni. Ritka ez a képesség, eltanulás igen komoly erőfeszítést követel a légidomároktól.
Mesterpont: 3
Idomítás: 10

Név: Arató
Leírás: A légidomár képes egy íves lendítéssel, olyan léghullámot indítani, amellyel képes egyszerre akár több célpontot is hátralökni. Ez a lendítéses mozdulatot végezheti bottal vagy akár a lábával is, rúgás formájában.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3
Vissza az elejére Go down
https://avatarszerepjatek.hungarianforum.com
Ajánlott tartalom





Technikák Empty
TémanyitásTárgy: Re: Technikák   Technikák Empty

Vissza az elejére Go down
 
Technikák
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Egyéni technikák

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
~ Avatár szerepjáték ~ :: Szabályzat és Fontosságok :: Pontok és Technikák-
Ugrás: