~ Avatár szerepjáték ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
Fontos
Más Oldalak
Mesterpontok beváltása 67252
Staff
Mesterpontok beváltása Korra10

Mesterpontok beváltása Aange

Mesterpontok beváltása Katara10
Felhívások

Kapcsolat
Mesterpontok beváltása Wikialogoq

Mesterpontok beváltása Facebooklogo440x237size
Az oldallal kapcsolatos újítások
Mesterpontok beváltása EmptyVas. Márc. 03, 2013 1:53 pm by Korra
Kedves játékosok, ezúton adok hírt, néhány változásról!

Először is bevezetésre kerül a pénz, ami a yuan lesz. Mindenki kap majd kezdő tőkét, ami a Karakterinfórmációnál meg fog jelenni, ezt pedig a későbbiekben lehet gyarapítani is. Ez minden esetben eszközök megvételére fordítható, technikát továbbra is csak mesterponttal lehet kiváltani, továbbá az összeg nem IC, tehát nem függ a karakter játékbéli anyagi helyzetétől.

Ezenfelül ezután plusz …


Megjegyzések: 0

 

 Mesterpontok beváltása

Go down 
+14
Kazuya
Izuna
Han Tashiko
Dai-Tong
Makeda
Nakago
Soren
Klaus
Ismira
Rupert
Lan Niu
Jirou
Rosa
Korra
18 posters
SzerzőÜzenet
Korra
Admin
Admin
Korra


Hozzászólások száma : 167
Join date : 2012. Oct. 18.
Age : 32
Tartózkodási hely : A bőrömben 8)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyHétf. Jan. 28, 2013 8:43 am

Itt válthatja be mindenki a mesterpontjait akár technikákra, akár más eszközökre.
Vissza az elejére Go down
https://avatarszerepjatek.hungarianforum.com
Rosa
Földidomár
Földidomár
Rosa


Hozzászólások száma : 9
Join date : 2013. Jan. 25.
Age : 30
Tartózkodási hely : Valahol a nagyvilágban ^^

Karakteriformáció
Hovatartozás: Föld királysága
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyHétf. Jan. 28, 2013 10:46 am

A kapott 5 darab mesterpontot váltanám be a következőkre. ^^

Név: Kőtömb
Leírás: Az idomár egy toppantással egy nagyobb darab földtömböt emel ki a talajból, a föld felett tartja, majd egy egyenes ütéssel, vagy rúgással az ellenfél felé löki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Kőfal
Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezáltal egy falat emelve maga elé. Ennek magassága az emelő mozdulat mértékétől, és az idomártól függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Kiemelés
Leírás: Az idomár gyors kézmozdulattal különböző alakú és méretű tömböket emel ki a földből, ezzel megnehezítve ellenfelének a mozgást. Méretük és alakjuk az idomártól, és annak kézmozdulataitól függ.
Mesterpont: 2
Idomítás: 2

Név: Hullám
Leírás: Az idomár a földre mért dobbantással egy hullámot idéz elő, ami teljesen átmozgatja a talajt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1
Vissza az elejére Go down
Jirou
Vízidomár
Vízidomár
Jirou


Hozzászólások száma : 28
Join date : 2013. Jan. 26.
Age : 28
Tartózkodási hely : vándor

Karakteriformáció
Hovatartozás: Északii Víztörzse
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6200/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6200/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyKedd Jan. 29, 2013 7:04 am

Az 5 mesterpontot jöttem beváltani :3

Név: Jégnyilak
Leírás: Az idomár hegyes vízsugarakat hoz létre, amit fagyasztva az ellenfélre lő.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Vízostor
Leírás: Az idomár simító mozdulatokat végezve egy ostort formál a vízből, amivel egyetlen, gyors csapást mér az ellenfélre.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Vízsugár
Leírás: Az egyik legegyszerűbb mozdulat, az idomár hengeresen formálja a vizet, majd két kézzel egy lökő mozdulattal az ellenfélre lövi. Mérete a víz mennyiségétől függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Jéghúzás
Leírás: Az idomár egy húzó, majd toló mozdulattal a vizet az ellenfélre fagyasztja, ezzel mozgásképtelenné téve azt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2
Vissza az elejére Go down
Lan Niu
Földidomár
Földidomár
Lan Niu


Hozzászólások száma : 25
Join date : 2013. Jan. 25.
Age : 30

Karakteriformáció
Hovatartozás: Föld királysága
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyCsüt. Jan. 31, 2013 7:08 am

A kezdésnél kapott öt darab mesterpontot az alábbiakra váltanám be:

Név: Kőtömb
Leírás: Az idomár egy toppantással egy nagyobb darab földtömböt emel ki a talajból, a föld felett tartja, majd egy egyenes ütéssel, vagy rúgással az ellenfél felé löki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Kőfal
Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezáltal egy falat emelve maga elé. Ennek magassága az emelő mozdulat mértékétől, és az idomártól függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Kőnyárs
Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába egy nyolc méteres vonalon nyársakhoz hasonló, hegyes nyúlványok emelkednek ki a földből.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Hasítás
Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába tíz méteres vonalon kettényílik a föld. Ennek mértéke az idomártól, és a dobbantás erejétől függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2
Vissza az elejére Go down
Rupert
Tűzidomár
Tűzidomár
Rupert


Hozzászólások száma : 19
Join date : 2013. Jan. 30.
Tartózkodási hely : Én sem tudom hol

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6200/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6200/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyCsüt. Jan. 31, 2013 7:44 am

Név: Izzó ököl
Leírás: Az idomár nem képez ütéseivel tüzet, csupán felizzítja kezeit, amivel akár olvasztani is képes.
Mesterpont: 2
Idomítás: 5

év: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Szikrafújás
Leírás: A technika igen egyszerű, ám nagy koncentrációt igényel. Az idomár az egyik kezéből a szája előtt tölcsért formál, amin keresztül fújva szikrákat teremt. A legfontosabb a koncentráció, hiszen ha elszabadul, akár nagyobb lángcsóva is keletkezhet, ami veszélyes lehet, ha nincs rá az ember felkészülve.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

1 mesterpontom marad.
Vissza az elejére Go down
Ismira
Tűzidomár
Tűzidomár
Ismira


Hozzászólások száma : 27
Join date : 2013. Jan. 25.

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6200/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6200/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyCsüt. Jan. 31, 2013 8:49 am

Név: Perzselő Acél
Leírás: Az idomár képes bevonni fém fegyvereit (például egy kardot, vagy akár nyíl hegyét) tűzzel, és azon a helyen tartani azt, így fát és szövetet is képes lángra lobbantani, továbbá égési sérüléseket okozhat. Előnye, hogy nem szükséges hozzá sok Chi, viszont nem használható mellette más technika.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Pörgőrúgás
Leírás: A Húzásnak úgymond módosított verziója. Csupán annyi változik, hogy a használó nem a felemelt lábával húz tűzcsíkot, hanem egy oldalra indított, vagy esetleg perdüléssel egybekötött technikával.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3


Maradt 1 Mesterpontom.
Vissza az elejére Go down
Klaus
Kivételes
Kivételes
Klaus


Hozzászólások száma : 9
Join date : 2013. Jan. 30.

Karakteriformáció
Hovatartozás: Tűz nemzetsége
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyPént. Feb. 01, 2013 5:34 am

Ezeket szeretném:

  • Név: Elektromosság áramoltatása
    Leírás: Egyszerű technika. A használó az elektromosságot a teste különböző pontjaiba tudja szállítani, így akár a kezében lévő fegyverekbe is, ha azok nem szigeteltek.
    Mesterpont: 1
    Idomítás: 3

  • Név: Gyengébb villámlás
    Leírás: Egy kisebb villám hagyja el a használó ujjait/öklét, mellyel a célra mutat. Ez a képesség vastárgyakkal erősítve pontosabb. (Azért is hordja magánál a pisztoly formájú vasdarabot. Egyrészt hogy 'menőzzön', másrészt a a célzott lövések miatt.) Ezt egyszerre csak egy kézből lehet kilőni.
    Mesterpont: 1
    Idomítás: 2

  • Név: Gyengébb villámrúgás
    Leírás: A használó a lábát a levegőbe lendíti. Ekkor a mozdulat nyomán egy kisebb elektromos csík indul meg a mozdulat irányába. Egyszerre csak egy lábbal lehet használni.
    Mesterpont: 1
    Idomítás: 2

  • Név: Gömbvillám
    Leírás: A használó létrehoz egy kisebb gömbvillámot, amit kézbe tud fogni és el bírja dobni. Ezt már lehet két kézzel is használni. Ha mindkét kezét egy gömbre használja, akkor az fényesebb lesz és nagyobb szikrákat szór. De a mérete még így sem nagyobb egy termetesebb teniszlabdánál.
    Mesterpont: 2
    Idomítás: 3

Így el is fogytak a pontjaim! :]
Vissza az elejére Go down
Soren
Földidomár
Földidomár
Soren


Hozzászólások száma : 34
Join date : 2013. Jan. 31.
Age : 30
Tartózkodási hely : Köztársaság város

Karakteriformáció
Hovatartozás: Köztársaságváros
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6300/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6300/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptySzomb. Feb. 02, 2013 4:37 am

Haligali! :3 Szeretném beváltani a pontjaimat, melyeknek jelenlegi száma: 5.

Név: Kőtömb
Leírás: Az idomár egy toppantással egy nagyobb darab földtömböt emel ki a talajból, a föld felett tartja, majd egy egyenes ütéssel, vagy rúgással az ellenfél felé löki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Kőfal
Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezáltal egy falat emelve maga elé. Ennek magassága az emelő mozdulat mértékétől, és az idomártól függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Golyószóró
Leírás: Az idomár a tenyere felett apró golyó alakokat formál a földből, majd azt a másik kezével az ellenfélre lövi. Ezt pöccintő, vagy húzó mozdulattal is megteheti.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Kőnyárs
Leírás: Az idomár előre lépve dobbant egyet, mire a lába irányába egy nyolc méteres vonalon nyársakhoz hasonló, hegyes nyúlványok emelkednek ki a földből.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

És így lettem csóró, köszöntem szépen! ^_^
Vissza az elejére Go down
Nakago
Tűzidomár
Tűzidomár
Nakago


Hozzászólások száma : 11
Join date : 2013. Feb. 08.
Age : 31

Karakteriformáció
Hovatartozás: Tűz nemzetsége
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyVas. Feb. 10, 2013 5:21 am

Jöttem beváltani az öt mesterpontomat. Surprised

Név: Szikrafújás
Leírás: A technika igen egyszerű, ám nagy koncentrációt igényel. Az idomár az egyik kezéből a szája előtt tölcsért formál, amin keresztül fújva szikrákat teremt. A legfontosabb a koncentráció, hiszen ha elszabadul, akár nagyobb lángcsóva is keletkezhet, ami veszélyes lehet, ha nincs rá az ember felkészülve.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Perzselő csapás
Leírás: Az idomár nyitott tenyérre mér oldal irányba csapást, aminek vonalán lángcsóvát idéz elő.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Tűzív
Leírás: Egy fentről indított íves rúgás, aminek nyomán egy lángcsóva keletkezik.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Tüzes lehelet
Leírás: Az idomár leheletét használja saját maga felmelegítésére, ha hidegebbre fordul a helyzet, és nem tud rendesen idomítani.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1
Vissza az elejére Go down
Makeda
Tűzidomár
Tűzidomár
Makeda


Hozzászólások száma : 5
Join date : 2013. Feb. 08.
Age : 30

Karakteriformáció
Hovatartozás: Tűz nemzetsége
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptySzer. Feb. 20, 2013 6:04 am

Üdv! Jöttem beváltani 5 mesterpontocskámat:

Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Sárkányökle
Leírás: Az idomár két kezét ökölbe szorítva indít csapás előre, így tűzcsóvát lőve ellenfelére.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Tűzív
Leírás: Egy fentről indított íves rúgás, aminek nyomán egy lángcsóva keletkezik.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Emelt tűzív
Leírás: A tűzívvel megegyező mozdulat, azzal a különbséggel, hogy az idomár a levegőbe emelkedik a rúgás indításának pillanatában.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Mesterpontom nem maradt, de a technikákat köszöntem ^^
Vissza az elejére Go down
Dai-Tong
Tűzidomár
Tűzidomár
Dai-Tong


Hozzászólások száma : 4
Join date : 2013. Feb. 20.

Karakteriformáció
Hovatartozás: Tűz nemzetsége
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyVas. Márc. 10, 2013 10:38 am

Név: Hárítás
Leírás: Az idomár a felé érkező csapást nyitott tenyérrel, fentről lefelé végzett húzással hárítja, átvéve az ellenfél lángja felett az irányítást.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Tüzes lehelet
Leírás: Az idomár leheletét használja saját maga felmelegítésére, ha hidegebbre fordul a helyzet, és nem tud rendesen idomítani.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1


Vissza az elejére Go down
Han Tashiko
Tűzidomár
Tűzidomár
Han Tashiko


Hozzászólások száma : 9
Join date : 2013. Mar. 13.
Age : 27
Tartózkodási hely : A szövétnekben...

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptySzer. Márc. 20, 2013 10:16 am

Üdv!

5 mesterpontot váltanék be:
Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Perzselő csapás
Leírás: Az idomár nyitott tenyérre mér oldal irányba csapást, aminek vonalán lángcsóvát idéz elő.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Hárítás
Leírás: Az idomár a felé érkező csapást nyitott tenyérrel, fentről lefelé végzett húzással hárítja, átvéve az ellenfél lángja felett az irányítást.
Mesterpont: 2
Idomítás: 3

Név: Tűzív
Leírás: Egy fentről indított íves rúgás, aminek nyomán egy lángcsóva keletkezik.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3
Vissza az elejére Go down
Izuna
Kivételes
Kivételes
Izuna


Hozzászólások száma : 5
Join date : 2013. Mar. 12.

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyCsüt. Márc. 21, 2013 9:58 am

Szeretném én is beváltani a pontjaimat:)

Név: Eleven kötelék
Leírás: Az idomár ezzel a technikával ártalmatlaníthatja ellenfelét még pedig úgy, hogy segítségül hívja a környezetében található fák, bokrok, fűszálakat, és gyökereket amelyek az ellenfélre csavarodva lefogják és így megbénítják azt. A kisebb fák is meghajlanak és a célpontra tekeredhetnek.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Famenedék
Leírás: Az idomár vastag gerendákat növeszt ki a földből és ezt egy félkör alakban maga köré emeli ezzel mint egy dómot létrehozva. Tökéletes védelmet jelent fizikai támadások ellen. Hátránya, hogy a tűzidomárok fel tudják gyújtani.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Határtalan Mozgás
Leírás: A használó magasabb szinten vastag törzset növeszt ki a földből, melyen képes futni, ezáltal megszűnhet a mozgás korlátja /víz tetején futva, épületek megkerülése/. A törzs elágazásával pedig még nagyobb szabadságra tehet szert, így a törzzsel való mozgásának határa a használó képzeltétől, valamint erejétől függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 4

Név: A gyökerek átka
Leírás: A használó ezen technika segítségével a vastagabb és keményebb gyökereket hív segítségül és ezzel támadja ellenfelét. Komoly sérüléseket okozhat vele.
Mesterpont: 1
Idomítás: 4

Maradt 1 mesterpont

Pusztakezes harc: 4
Fegyverforgatás: 1
Idomítás: 4
Chi harmónia: 3
Vissza az elejére Go down
Kazuya
Kivételes
Kivételes
Kazuya


Hozzászólások száma : 6
Join date : 2013. Mar. 12.

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyPént. Márc. 22, 2013 9:36 am

Én is beváltanám! Smile

Név: Eleven kötelék
Leírás: Az idomár ezzel a technikával ártalmatlaníthatja ellenfelét még pedig úgy, hogy segítségül hívja a környezetében található fák, bokrok, fűszálakat, és gyökereket amelyek az ellenfélre csavarodva lefogják és így megbénítják azt. A kisebb fák is meghajlanak és a célpontra tekeredhetnek.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Famenedék
Leírás: Az idomár vastag gerendákat növeszt ki a földből és ezt egy félkör alakban maga köré emeli ezzel mint egy dómot létrehozva. Tökéletes védelmet jelent fizikai támadások ellen. Hátránya, hogy a tűzidomárok fel tudják gyújtani.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Határtalan Mozgás
Leírás: A használó magasabb szinten vastag törzset növeszt ki a földből, melyen képes futni, ezáltal megszűnhet a mozgás korlátja /víz tetején futva, épületek megkerülése/. A törzs elágazásával pedig még nagyobb szabadságra tehet szert, így a törzzsel való mozgásának határa a használó képzeltétől, valamint erejétől függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 4

Név: A gyökerek átka
Leírás: A használó ezen technika segítségével a vastagabb és keményebb gyökereket hív segítségül és ezzel támadja ellenfelét. Komoly sérüléseket okozhat vele.
Mesterpont: 1
Idomítás: 4

Maradt 1 mesterpont

Pusztakezes harc: 4
Fegyverforgatás: 1
Idomítás: 4
Chi harmónia: 3
Vissza az elejére Go down
Nintao Dax
Tűzidomár
Tűzidomár
Nintao Dax


Hozzászólások száma : 3
Join date : 2013. Mar. 17.
Age : 30

Karakteriformáció
Hovatartozás: Köztársaságváros
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyVas. Márc. 24, 2013 7:04 am

A kapott 5 mesterpontomat jöttem beváltani Smile

Név: Szikrafújás
Leírás: A technika igen egyszerű, ám nagy koncentrációt igényel. Az idomár az egyik kezéből a szája előtt tölcsért formál, amin keresztül fújva szikrákat teremt. A legfontosabb a koncentráció, hiszen ha elszabadul, akár nagyobb lángcsóva is keletkezhet, ami veszélyes lehet, ha nincs rá az ember felkészülve.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Tüzes ököl
Leírás: Egy erőteljes, egyenes irányú ütés, aminek végén az idomár egy tűzgömböt lő ki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Perzselő csapás
Leírás: Az idomár nyitott tenyérre mér oldal irányba csapást, aminek vonalán lángcsóvát idéz elő.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Sárkányökle
Leírás: Az idomár két kezét ökölbe szorítva indít csapás előre, így tűzcsóvát lőve ellenfelére.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Tűzív
Leírás: Egy fentről indított íves rúgás, aminek nyomán egy lángcsóva keletkezik.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Ha jól számoltam, akkor ezzel nulláztam is magam Smile
Vissza az elejére Go down
Larfleeze
Földidomár
Földidomár
Larfleeze


Hozzászólások száma : 6
Join date : 2013. Jun. 24.

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyKedd Jún. 25, 2013 11:05 pm

Előtörire kapott 5 pontom ezekre váltanám be:

Név: Kőtömb
Leírás: Az idomár egy toppantással egy nagyobb darab földtömböt emel ki a talajból, a föld felett tartja, majd egy egyenes ütéssel, vagy rúgással az ellenfél felé löki.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Siklás
Leírás: Húzó és toló mozdulatokkal különböző méretű és alakú kőtömböket mozgat a lába alatt az idomár, ezzel előre lökve magát, a mozdulatsor körülbelül úgy hat, mintha csak jégen siklana.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Kőfal
Leírás: Az idomár a két kezével egy felfelé emelő mozdulatot végez, ezáltal egy falat emelve maga elé. Ennek magassága az emelő mozdulat mértékétől, és az idomártól függ.
Mesterpont: 1
Idomítás: 1

Név: Golyószóró
Leírás: Az idomár a tenyere felett apró golyó alakokat formál a földből, majd azt a másik kezével az ellenfélre lövi. Ezt pöccintő, vagy húzó mozdulattal is megteheti.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Gaia gyomra
Leírás: Egy emelő mozdulattal az ellenfelet földlemezekkel veszi körbe, ezzel csapdába ejtve azt.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Köszi-köszi ^^
Vissza az elejére Go down
Aack
Légidomár
Légidomár
Aack


Hozzászólások száma : 8
Join date : 2013. Feb. 09.

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyKedd Jún. 25, 2013 11:40 pm

Nya, tekintettel arra, hogy végre megérkeztek a légidomár technikák, beváltom én is a rendelkezésemre álló pontyokat!

Név: Léglabda
Leírás: A légidomár két keze közé idomítja a levegőt, amelyből labdát formáz. Ezt a léglabdát felhasználva számos célt elérhet. Például aprócska tárgyakat levitáltathat vagy éppen elgáncsolhatja vele az ellenfelét.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Légcsapás
Leírás: A technika védekező, és támadó képesség is lehet. A légidomár egy ütését vagy rúgását erősíti fel ezzel a technikával. Ennek köszönhetően az ellenfelet egy erős széllökés sújtja. Minél ügyesebben kivitelezett az ütés vagy rúgás, a technika is annál pontosabb. Védekezéskor a közelgő lövedékeket lehet eltéríteni ezzel a technikával.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Légbomba
Leírás: A légidomár felugrik a levegőbe, majd amikor visszaérkezik, köralakban az idomár körül egy erős szélrobbanás keletkezik. A technika helyesen használva és kellő erővel, akár ki is ütheti az ellenfelet, továbbá képes az idomár erejétől függően kisebb-nagyobb tárgyakat is messzire ellökni.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2


Név: Légpajzs
Leírás: Igen komoly védekező technika, az idomár egy körkörös kézmozdulattal, maga előtt létrehoz egy levegőpajzsot, amely képes az érkező lövedékeket visszaverni.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

Ha helyesen számolok akkor ez éppen öt mesterpont Aack
Vissza az elejére Go down
Nijan Tang
Légidomár
Légidomár
Nijan Tang


Hozzászólások száma : 5
Join date : 2013. Feb. 02.

Karakteriformáció
Hovatartozás: Keleti Levegőtemplom
Szint: 1.
Chi:
Mesterpontok beváltása Left_bar_bleue6000/20000Mesterpontok beváltása Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása EmptyVas. Aug. 11, 2013 10:17 pm

Nyah... :3 Akkor nekem is ideje lenne beváltani a pontjaimat.

Név: Arató
Leírás: A légidomár képes egy íves lendítéssel, olyan léghullámot indítani, amellyel képes egyszerre akár több célpontot is hátralökni. Ez a lendítéses mozdulatot végezheti bottal vagy akár a lábával is, rúgás formájában.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Légcsapás
Leírás: A technika védekező, és támadó képesség is lehet. A légidomár egy ütését vagy rúgását erősíti fel ezzel a technikával. Ennek köszönhetően az ellenfelet egy erős széllökés sújtja. Minél ügyesebben kivitelezett az ütés vagy rúgás, a technika is annál pontosabb. Védekezéskor a közelgő lövedékeket lehet eltéríteni ezzel a technikával.
Mesterpont: 1
Idomítás: 3

Név: Légbomba
Leírás: A légidomár felugrik a levegőbe, majd amikor visszaérkezik, köralakban az idomár körül egy erős szélrobbanás keletkezik. A technika helyesen használva és kellő erővel, akár ki is ütheti az ellenfelet, továbbá képes az idomár erejétől függően kisebb-nagyobb tárgyakat is messzire ellökni.
Mesterpont: 1
Idomítás: 2

Név: Légpajzs
Leírás: Igen komoly védekező technika, az idomár egy körkörös kézmozdulattal, maga előtt létrehoz egy levegőpajzsot, amely képes az érkező lövedékeket visszaverni.
Mesterpont: 2
Idomítás: 4

(Ha nem vagyok rossz matekos, akkor ez így 5 mesterpont, tehát nem maradt semmi. Surprised)
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Mesterpontok beváltása Empty
TémanyitásTárgy: Re: Mesterpontok beváltása   Mesterpontok beváltása Empty

Vissza az elejére Go down
 
Mesterpontok beváltása
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
~ Avatár szerepjáték ~ :: Szabályzat és Fontosságok :: Pontok és Technikák-
Ugrás: