~ Avatár szerepjáték ~
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapLegutóbbi képekKeresésRegisztrációBelépés
Fontos
Más Oldalak
Hotaru (Tokoyami) 67252
Staff
Hotaru (Tokoyami) Korra10

Hotaru (Tokoyami) Aange

Hotaru (Tokoyami) Katara10
Felhívások

Kapcsolat
Hotaru (Tokoyami) Wikialogoq

Hotaru (Tokoyami) Facebooklogo440x237size
Az oldallal kapcsolatos újítások
Hotaru (Tokoyami) EmptyVas. Márc. 03, 2013 1:53 pm by Korra
Kedves játékosok, ezúton adok hírt, néhány változásról!

Először is bevezetésre kerül a pénz, ami a yuan lesz. Mindenki kap majd kezdő tőkét, ami a Karakterinfórmációnál meg fog jelenni, ezt pedig a későbbiekben lehet gyarapítani is. Ez minden esetben eszközök megvételére fordítható, technikát továbbra is csak mesterponttal lehet kiváltani, továbbá az összeg nem IC, tehát nem függ a karakter játékbéli anyagi helyzetétől.

Ezenfelül ezután plusz …


Megjegyzések: 0

 

 Hotaru (Tokoyami)

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Hotaru
Ember
Ember
Hotaru


Hozzászólások száma : 13
Join date : 2013. Feb. 02.

Karakteriformáció
Hovatartozás:
Szint: 1.
Chi:
Hotaru (Tokoyami) Left_bar_bleue6000/20000Hotaru (Tokoyami) Empty_bar_bleue  (6000/20000)

Hotaru (Tokoyami) Empty
TémanyitásTárgy: Hotaru (Tokoyami)   Hotaru (Tokoyami) EmptyVas. Feb. 03, 2013 1:40 am

Adatok

Név: Hotaru (Tokoyami)
Nem: lány
Kaszt: ember
Kor: 14-16 (külsőleg)

Szint: 1.
Chienergia: 6000
Mesterpont: 5

Előtörténet: https://avatarszerepjatek.hungarianforum.com/t136-hotaru-tokoyami


Kinézet


Hotaru (Tokoyami) Avatar66t

Hosszú, dús, s így szembetűnő sötétlila haja a feneke magasságáig ér, s viszonylag egyenes szálak jellemzőek, melyek vége néha hajlamot mutat a töredezésre. Ápolt ha éppen van rá módja, de ellenkező esetben beéri az úgynevezett madárijesztő fazonnal is. Enyhe mandulavágású szemeinek írisze hajánál valamivel világosabb árnyalatú lila, tekintete átható, de nem végletekig kitartó abban az esetben, ha zavarba kerül. Bőre világos, a napfény csak enyhén barnítja, s így könnyebben ég le, vagy hólyagosodik fel. Magassága nagyjából 146 centiméter magas és tömege 34 kg, tehát alacsony, viszont elegendően izmos főleg karjaiban ahhoz, hogy egy íjat megfeszítsen, melyhez egyébként technika és gyakorlat is párosul. Viszonylag formás alkat, főleg hastól lefelé és váll felett, míg a kettő között értelemszerűen kevésbé jelentős. Ruhája egyszerű ha lehet, főleg világos egyrészes alsóneműre és köpenyekre korlátozódik, míg szinte mindig viseli fekete csizmáit és sötétszürke sálját. Egyetlen ékszerét egy csontgyűrű jelenti, melybe obszidiánból egy fekete lótusz jele van foglalva

Jellem


Amaz átlagosnak is minősíthető, tipikusan rejtélyes lány. Nem emlékszik a múltjára, mint a család és a nagyvilágban eltelt évei, s épp így a múlt eseményei. Talán százötven évvel ezelőtt tért magához egy faluban, ahogy egy házaspár ápolta miután egy halász rátalált a folyóban sodródva, s azóta eldugott településekben húzódott meg hosszabb időkre, már ahol nem tartották annyira furcsának, hogy elűzzék. Emiatt választékos a világismerete, nem tudja éppen merre vezet egy adott út és általánosságban is nehezen tájékozódik segédeszközök, vagy vezetők nélkül. Általában csendes és céllal beszél, tehát kérdez ha valamit tudni akar és válaszol, ha megszólítják. Főleg morcos szok lenni, gyakran vonva össze a szemöldökét apró vagy éppen nagyobb dolog hatására, máskor pedig egyszerűen közömbös. A vidám tömegeket nem szereti, így az ünnepségek könnyen elidegeníthetik egy helytől vagy éppen embertől. Alkalmanként elgondolkodik, nem vagy csak választékosan figyelve a környezetére. Noha jellemzően nyugodtnak nevezhető, néha erőszakos megnyilvánulásai lehetnek olyan helyzetekben is, melyek nem adnak rá elég indokot, látszólag. Ezért is lehet eléggé furcsa, ha nem mindig reagál ököllel a tapogatózásra, s kevésbé igényes körülmények között nem az elsődleges gondja, ha fürdőzés közben véletlenül belé fut valaki. Nem igazán érez félelmet, hacsak önmaga megóvására tett cselekedetei nem számítanak annak. Ugyancsak kevésbé szeret fegyverein kívül súlyt (például batyut) cipelni magával, így gyakran folyamodik vadászathoz vagy kéregetéshez, amit ő íjászbemutatónak hív, másokhoz szegődve tehát valószínűleg könnyebb dolga lenne. Ha meleg ruhára is van szüksége, megveszi és amint nincsen szüksége rá, eladja, vagy rásózza valakire, aki hajlandó cipelni neki. Jellemző, hogy amikor nincsen tennivalója és nem utazik éppen, rögtönzött célpontokra lövi nyílvesszőit.

Felszerelés(ek)/Fegyver(ek)


ruha (világos köpeny, fekete csizma, sötétszürke sál, egyrészes testhez simuló világos alsónemű - vékony), nyúzókés, csontnyelű hosszútőr, daikyū (hosszú-íj, "japán" fazon), puzdra, nyílvesszők (xy db?), 2 db apró kovakő, Fekete Lótusz gyűrű

Technikák/Eszközök


Név: Félelem Aura
Leírás: Akaratával képes egy olyan aurát kiterjeszteni a testén kívülre, mely ellenséges és baráti lények félelemérzetét, akaraterejét befolyásolja. Minden egyes pont a különleges képességen növeli a hatósugarat 1 méterrel. A félelem- vagy bátorság-hatás minden harmadik képességpont után (1, 4, 7 ...) erősödik észlelhetően. Az ellenségre hatás univerzális, ellenben barátra csupán abban az esetben hat, ha az valamilyen mértékben bízik benne. Alacsony szinteken racionalitással valamennyire csökkenthetőek a hatások. Egy már eleve félő ellenfél a szintek közötti különbség mértékében növekedhet, 1-3. szinten egy eleve nyugtalan karakter befolyásolása a 4-6. szint hatása eredményeit éri el.

Erősség abban az esetben, ha az ellenfelek alapesetben nem félnek:
1: nyugtalanság érzet, főleg a használó karakterrel kapcsolatban
4: aggodalom, határozottság ingás, szemkontaktus-zavar a használó karakter iránt
7: kétkedés, negatív önértékelés, érzelmi problémák a használó karakter támadására való hajlandóságban, de ezen támadási szándék racionalitása viszonylag továbbra is stabil
10: ugyanaz, mint 7. szint esetén, viszont a használó (sugáron belüli) ún. "követői" (tehát, akik benne bíznak) iránt is
13: fokozott félelem a használótól, enyhe félelem a "követőitől", probléma a támadási racionalitással
16: erős félelem a használótól, fokozott félelem a "követőktől"
19: hajlam a pánikra és az irracionális menekülésre, de a használó és "követői" megtámadására már mindenképpen komoly a tartózkodás
22: erős félelem a "követőktől"
25: erős pánik hajlam
28: erős irracionalitás hajlam
31: igen erős önkétely
34: teljes racionalitás vesztés, az ellenség abszolút ki van téve saját érzelmeinek
37: pánikszerű menekülés az aura hatókörén kívülre
40: elképzelhető, hogy az ellenség a menekülést öngyilkossági kísérletként fogja fel

Kalandok


N/A

Agni kai


N/A

Bónuszok/Jutalmak


N/A
Vissza az elejére Go down
Momo
Moderátor
Moderátor
Momo


Hozzászólások száma : 23
Join date : 2012. Oct. 20.

Hotaru (Tokoyami) Empty
TémanyitásTárgy: Re: Hotaru (Tokoyami)   Hotaru (Tokoyami) EmptyCsüt. Feb. 07, 2013 10:55 am

Fizikai tulajdonságokra kezdeti 65 pont:

  • Erő: 14
  • Ügyesség: 14
  • Gyorsaság: 12
  • Állóképesség: 13
  • Érzékelés: 12


Chi energia után járó 12 pont:

  • Pusztakezes harc: 2
  • Fegyverforgatás: 4
  • Különleges Képesség: 4
  • Chi harmónia: 2
Vissza az elejére Go down
 
Hotaru (Tokoyami)
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Hotaru (Tokoyami)

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
~ Avatár szerepjáték ~ :: Karakterek :: Karakterlapok-
Ugrás: